Elk haarwerk en haarstuk wordt geleverd met een garantie. Zie hiervoor onze Algemene Leveringsvoorwaarden. Wanneer er tijdens het gebruik vragen optreden in het haarwerk kun je contact opnemen met HK Haarwerken.
Hoewel wij ons uiterste best doen om je naar volle tevredenheid van dienst te zijn, kan het voorkomen dat je over onze diensten of producten niet tevreden bent. Je kan je klacht schriftelijk aan ons kenbaar maken, per brief of e-mail. Je klacht wordt zo snel mogelijk met je besproken en gezamenlijk wordt naar een snelle oplossing gestreefd.
Heb je een klacht met je haarwerk waar je met ons niet uit komt, dan kun je bij de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken (SGC) terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en leveranciers op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn. De klachtenprocedure is daarom als volgt:
- Je dient je klacht schriftelijk dan wel digitaal bij HK Haarwerken in.
- HK Haarwerken onderzoekt je klacht. HK Haarwerken zal eventuele tekortkomingen zo mogelijk herstellen binnen een redelijke termijn.
- Als de klacht niet in onderling overleg naar tevredenheid kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat kan worden voorgelegd aan de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken
HK HAARWERKEN IS AANGESLOTEN BIJ: